neděle 24. dubna 2016

Čtecí návyky - Tag


book, girl, and indie image

Ahoj!
Protože se tu už celkem dlouho neobjevil žádný Tag, řekla jsem si že nějaký napíšu, i když jsem s recenzemi ve skluzu (čeká mě jich 5). Takže tady ho máte.

1. Máš doma určité místo na čtení?
Většinou si čtu v posteli, pohodlnější místo jsem nenašla. Často taky okupuji parapet, ale musím uznat, že to není zrovna to nepohodlnější místo.

book, bookmark, and diy image2. Záložka nebo kousek papírku, který se právě válí poblíž?
Knížky začínám číst doma, takže si vyberu nějakou záložku. Doma se mi rozrůstá už celkem velká sbírka, proto mám z čeho vybírat. Když, ale začnu knížku číst třeba hned po koupení a nemám nebo jsem si nekoupila záložku, použiju nějaký papírek a nebo jízdenku co mám u sebe. 

3. Můžeš prostě jen tak přestat číst nebo nejprve dočteš kapitolu?
Dřív jsem musela dočíst kapitolu, ale při čtení v autobuse nebo ve škole se to nemusí vždycky podařit. Někdy je, ale lepší přestat v půlce, protože na konci bych musela pokračovat další kapitolou.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Ano, teda tak napůl ano. Při čtení jen piju. ale často se hodně začtu a na pití úplně zapomenu. Pak zjistím že můj čaj úplně vychladl. 

5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?
U čtení často něco poslouchám. Jsou to, ale takové písničky které znám zpaměti. Potom mě neruší text a já si skvěle počtu. Při psaní čehokoli na blog, poslouchám naprosto cokoliv. Někdy i tu televizi, kterou bych při čtení knížky nejraději vyhodila z okna. 

book, art, and reading image6. Čteš vždy pouze jednu knihu nebo několik naráz?
Snad nikdy jsem nečetla několik knížek naráz. Nějak k tomu nemám důvod a spokojím se jen s jednou. Ale někdy jsem v půlce knížky a nějak mě přestane bavit. Takže si vezmu jinou a k té předchozí se vrátím třeba až za několik měsíců. 

7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
Nejraději čtu doma, protože na to mám klid, ale jak už jsem načala ve třetí otázce, čtu i v autobuse nebo ve škole. Lepší využití času není. 

8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
Nikomu komu bych četla nahlas nemám a číst si nahlas sama sobě by bylo divné. Nahlas jsem asi četla, když jsem byla malá 

9. Čteš některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ kapitoly?
Nikdy jsem nečetla kapitoly napřed, protože si říkám, že bych se tím připravila o nějaká překvapení. Jediné co dělá je, že si před rozečtením přečtu poslední větu. 

fairy, books, and light image
10. Lámeš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový?
Snažím se hřbet uchovat v co nejlepším stavu, stejně jakou celou knížku. V knihovničce pak zničený hřbet vypadá příšerně. 

11. Píšeš do knih?
Ne, ne a zase ne. Kdo to vůbec dokáže udělat? 


Líbil se vám Tag a ještě jste ho nevyplnily? Tak to vás pak taguju. 
Jestli jste ho vyplnily, tak mi dejte odkaz do komentářů. 
Ráda se podívám. 

6 komentářů:

  1. Pěkný článek :) Já bych asi v životě s hudbou nic nepřečetl... Nejlepší DJ Ticho nebo mi vyhovuje i třeba metro - já zase znám všechny stanice metra :D Matěj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak každý to má jinak... DJ Ticho je u mě někdy taky :D

      Vymazat
  2. Skvělí tag. Mám ho moc ráda, protože se o knižních blogerech dozvím více já jsem ho už dělala před rokem a půl, tak tady máš teda odkaz jak si psala :) http://readingwithlu.blogspot.cz/2014/10/cteci-navyky-tag.html

    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím že se o blogerech člověk dozví víc. Ráda se podívám.

      Vymazat
  3. Tag poznám, je dobrý a zaujímavý :-) Tiež preferujem záložky, ale keď nemám žiadnu poruke stačí akýkoľvek kus papieru. A tiež nechápem ľudí, ktorí dokážu písať do kníh, strašná predstava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někoho kdo píše do knih, bych asi zaškrtila. :)

      Vymazat

Jsem šťastná za každý komentář :)